بزودی آماده خدمترسانی به شما عزیزان خواهیم بود ...
بستهبندی و سلامت کالا: تمامی محصولات ما کاملاً سالم بوده، در موارد مقتضی، تاریخ مصرف دارند و در بستهبندی مناسب ارسال میشوند. چنانچه در فرآیند ارسال، کالا دچار شکستگی یا آسیبدیدگی شود، از طریق بیمه شرکت پستی اقدام فرمایید.
مرجوعی کالا، تنها در صورت مغایرت در سفارش امکانپذیر است.
نحوه مرجوعی کالا:
1 تماس با پشتیبانی: ابتدا با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید. تیم ما شما را در مراحل بعدی راهنمایی خواهد کرد.
2 ارسال محصول: پس از تأیید تیم پشتیبانی، محصول را به آدرس اعلام شده ارسال کنید. لطفاً توجه داشته باشید که محصول باید در بستهبندی اصلی و بدون آسیبدیدگی باشد.
3 بازپرداخت: پس از دریافت و بررسی محصول مرجوعی، مبلغ پرداختی شما به حساب بانکی شما بازگردانده خواهد شد.
از همکاری شما سپاسگزاریم و امیدواریم همیشه از خرید خود رضایت کامل داشته باشید.